sobota, 9 marca 2013

Bez Śladu poszukuje zaginionego Kazimierza M

aktualizacja: Pan Kazimierz widziany był prawdopodobnie w AngliiBIRKENHEAD i WIRRAL

Kazimierz M zaginął 7 lutego br. Ostatnie miejsce pobytu Gryfice.

Ostatni raz( jak wskazuje logowanie telefonu) kontaktował się ze swoją żoną z terenu Niemiec( dokładne miejsce nie zostało podane)

W dniu zaginięcia miał 51 lat, 174 cm wzrostu, oczy koloru szarego. Przy sobie posiadał jedynie neseser.


Went missing on February 7, 2013
Resident Gryfice /West region of Poland
He is 51 years old
Height 173 cm, eyes-gray, dark blond hair.
On day of disappearance he was dressed in a bright sweater, light trousers and a leather jacket.

Wrote to us wife of Kazimierz asking for help: "My husband came out of the house 07/02/13 about 3pm, he wrote me a text message that is far abroad, the money will be sent to me on the my account Since then sms mobile phone is switched off
and my husband does not give the sign of life
Today, the police informed me that the last call was made in Germany. 
Please help me!!!"


KTOKOLWIEK MÓGŁBY PRZYCZYNIĆ SIĘ DO USTALENIA MIEJSCA POBYTU ZAGINIONEGO PROSZONY JEST O KONTAKT  Z BEZ ŚLADU: 884 648 912
 mail: kontakt@stowarzyszeniebezsladu.pl

2 komentarze:

  1. Pomóżcie...proszę...Kto wie o przebywaniu mojego męża niech mi powie...Proszę wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  2. Najgorszemu wrogowi nie życzę, aby go spotkała taka przykrość jaką ja w tej chwili mam...Przyjaciół poznaje sie w biedzie i ja teraz poznałam swoich przyjaciół...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz. Włączona jest jego moderacja.Po akceptacji zostanie zamieszczony.