środa, 5 grudnia 2012

Zaginął chłopczyk Mateusz!

Ze strony na fb:

Stwierdziłem, że już czas i pora na kolejny krok poszukiwań mojego syna Mateusza. Nieudolność i opieszałość polskich sądów jest porażająca, więc z uwagi na to postanowiłem skierować się w stronę mediów.


W dniu 05/08/2012 matka zabrała dziecko na dwa tygodnie na okres wakacyjny. Mateusz miał wrócić do domu 17/08/2012 lecz po długim oczekiwaniu na dworcu otrzymałem SMS, iż dziecko chce zostać u matki jeszcze dwa tygodnie. Próby jakiegokolwiek kontaktu były bezskuteczne. W dniu 31/08/2012 otrzymałem SMS z 
wiadomością, że Mateuszek nie wróci już do domu i zostaje z matka. Od tamtej pory nie ma żadnego odzewu ze strony żony. Uciekła z kochankiem z miejsca zamieszkania, które wynajmowali. Od tamtej pory moje starania odnalezienia dziecka kończą się niepowodzeniem. Sądy działają opieszale i nie wykazują jakiegokolwiek zainteresowania ta sprawą.

Jest to kolejny etap poszukiwania mojego syna Mateuszka. W chwili obecnej taka informacja ukarze się w internecie, prasie lokalnej w wybranych miejscowościach i możliwe, ze także telewizji. Postaram się wykorzystać wszelkie dostępne środki w granicach prawa.

Zezwalam na publikację wizerunku mojego Syna w celu ustalenia miejsca pobytu dziecka.





https://www.facebook.com/events/266634513458722/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz. Włączona jest jego moderacja.Po akceptacji zostanie zamieszczony.