niedziela, 8 maja 2011

Zaginął Tadeusz Jankowski- może przebywać we Wrocławiu lub Krakowie

Pani Grażyna siostra zaginionego Tadeusza nie miała kontaktu z bratem od kilkunastu lat. Ostatnim miejscem pobytu Tadeusza Jankowskiego był prawdopodobnie Wrocław. Dostała ona również informację, że mógł być on widziany w Krakowie przed 15 laty, na ul. Jagiellońskiej. Pracował tam w firmie budowlanej. 4 stycznia 2011 w programie Ktokolwiek widział,ktokolwiek wie, wśród spraw innych osób zaginionych , przedstawiono również sprawę Tadeusza  Juliana Jankowskiego. Niestety wciąż bez oczekiwanych efektów... 



W swoich poszukiwaniach siostra zaginionego zwraca się z prośbą  do ludzi dobrej woli o zawieszenie choćby jednego plakatu we Wrocławiu i Krakowie czy okolicach tych miast, informującego o zaginięciu jej brata. Ma nadzieję,że nie wszyscy znajomi zapomnieli o Tadeuszu i niebawem ktoś jeszcze się odezwie z wiadomością o nim. Pomóżmy Pani Grażynie w poszukiwaniach brata ! - to tak boli ,że nie wiem gdzie on jest,czy żyje? Przez 15 lat moich poszukiwań dopiero teraz odezwał się ktoś do mnie w tej sprawie ,ale nie wiem jak sprawdzić,czy na pewno Tadek pracował w tym Krakowie - pisze siostra zaginionego mężczyzny - może jest bezdomny,może wyjechał za granicę ? Jestem po prostu bezradna ,a jeśli potrzebuje mojej pomocy on nawet nie wie gdzie mnie szukać...


Aktualny wiek: 57 lat
Kolor oczu: niebieskie
wzrost: 164 cm






link do fundacji Itaka


KTOKOLWIEK WIDZIAŁ, KTOKOLWIEK WIE

5 komentarzy:

  1. Prawo do umieszczenia wizerunku wraz z opisem Justynka otrzymała oficjalnie od siostry Pana Tadeusza jak i ode mnie-proszę oto w moim blogu!

    Jeśli chi o komentarze będące anonimowymi świadczy to nie zbyt dobrze o osobach zamieszczających je!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację Małgosiu a Justysia zawsze robiła kawał dobrej roboty.Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem siostra Tadeusza i ja pozwoliłam mają moje pozwolenie na dodawania jak i pianie o moim bracie robią to z dobrej woli za co im serdecznie dziękuję i mam nadzieję że pomogą mi odnaleźć barta czego sobie życzę jak też życzę aby każdy odnalazł swą bliską osobę która im zaginęła a w Polsce ginie bez śladu masę osób dziękuje wam za wszystko aby ludzi dobrej woli było więcej takich jak wy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój brat ostanio w 2009 roku był we wrześniu widziany w Koszalinie , a także był legitymowany w 2009 roku prze policję Wroclawską , może ktoś go widział , został już mi tylko on , proszę aby ktoś , kto coś o nim wie dał mi znać na profilu nk lub na Fecebooku albo Stowarzyszenie Bez Śladu . Bo już pomału tracę nadzieję że spotkam się z moim bratem

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz. Włączona jest jego moderacja.Po akceptacji zostanie zamieszczony.